Als je technische problemen ondervindt, raden we aan dat je de cookies/cache verwijdert of een andere browser probeert, dit kan het probleem oplossen.

Blijft het probleem bestaan, dan zal ons vriendelijk supportteam je graag helpen onderzoeken! Bezorg hen de onderstaande informatie zodat je over alles beschikt die ze nodig hebben om je zo snel mogelijk te helpen:

  1. Jouw gebruikersnaam
  2. Het apparaat dat je gebruikt: PC, laptop, tablet, smartphone?  (Als je een tablet of smartphone gebruikt, vermeld de fabrikant en het model).
  3. Het besturingssysteem dat je gebruikt
  4. De browser die je gebruikt
  5. Het exacte probleem dat je ondervindt
  6. Een screenshot van de foutmelding

Je kan gewoon ons supportteam contacteren door op 'Ons Contacteren' te klikken op deze pagina en het contactformulier in te vullen!

Ons supportteam is 7 dagen per week beschikbaar, klaar om jouw vragen te beantwoorden. Echter, de responstijd kan afhangen van het aantal vragen die ze ontvangen. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter!